Strona główna » Informacje praktyczne » FAQ
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Zebraliśmy najczęściej zadawane przez naszych uczniów i ich rodziców pytania wraz z odpowiedziami, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Jeśli nie znajdziesz tu potrzebnych informacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Zapisy
Na nasze kursy można zapisać się 24h na dobę 7 dni w tygodniu, kiedy tylko będzie na to wolna chwila. Gdziekolwiek Państwu wygodnie, potrzebny jest tylko komputer bądź telefon z dostępem do internetu. Zapisujemy się za pośrednictwem naszej strony internetowej tutaj.
Zapisy na nasze kursy odbywają się za pośrednictwem naszej strony internetowej tutaj.
Poniżej link do instrukcji jak dokonać tego krok po kroku.
Najwygodniej zrobić to za pośrednictwem naszego dziennika ActiveNow.
Wystarczy kliknąć w zakładkę „Zapisy na zajęcia” i wybrać interesujące nas zajęcia, wypełnić formularz i opłacić zaliczkę.
W przypadku zapisów dzieci i młodzieży w sesji First Minute – przed wakacjami, do około 3 września – należy wybrać odpowiednią klasę i zapisać dziecko do dowolnej grupy ogólnej na poziomie tej klasy.
Konkretne grupy są tworzone w pierwszych dniach września i wtedy szkoła dokonuje odpowiedniego podziału. W przypadku starszych klas, umawiamy zapisanych kursantów na rozmowy diagnostyczne, właśnie na początku września.
Jeśli interesuje Państwa zapis do grupy Cambridge, zawsze prosimy o kontakt w celu umówienia rozmowy diagnostycznej i kwalifikacji do takiej grupy.
W przypadku zapisów po rozpoczęciu roku szkolnego – należy wybrać grupę na poziomie odpowiedniej klasy i z pasującymi Państwu godzinami zajęć. UWAGA! W tej sytuacji zawsze szkoła skontaktuje się w celu umówienia się na potwierdzenie poziomu i ostatecznej możliwości uczestnictwa w danej grupie.
W każdej sytuacji, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 501-689-082.
W tej sytuacji zawsze prosimy o kontakt telefoniczny. Sprawdzimy co możemy zaproponować, żeby wybrać najlepsze dla Państwa rozwiązanie: 501-689-082.
Grupy, kursy
Nasze standardowe kursy językowe trwają rok, co to tak naprawdę znaczy?
- w pierwszej połowie września tworzony jest grafik kursów, każda grupa ma ustalany skład, przydzielanego lektora i ustalany termin/terminy zajęć (na cały rok szkolny)
- większość kursów rozpoczyna się w trzecim tygodniu września (nieliczne w 4tyg września lub później)
- kurs kończą się po odbyciu się ustalonej ilości zajęć (30/54/60) co następuje między początkiem maja a połową czerwca.
Zestawienie najważniejszych parametrów kursów znajduje się tutaj.
Nasze grupy nie przekraczają 8 osób w przypadku dzieci i młodzieży lub 6 osób dorosłych.
Dla grup angielskiego w klasach dzieci i młodzieży jest to 6 osób, dla pozostałych grup – 4 osoby.
W takim przypadku zaproponujemy Państwu warunki niestandardowe, np. zmniejszenie ilości zajęć w kursie, skrócenie czasu trwania pojedynczych zajęć, zwiększenie ceny kursu. Jesteśmy pewni, że wspólnie znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące wszystkie strony.
* klasy 0-2 – nasi najmłodsi uczniowie, muszą nas poznać i przede wszystkim czuć się bezpiecznie i komfortowo, dlatego staramy się, aby byli w grupie z kolegami z klasy.
* klasy 3- 4 – dotychczasowych, znanych nam już kursantów, dzielimy na grupy, w których praca będzie najefektywniejsza. Nowych uczniów, po krótkiej rozmowie z lektorem, dołączamy do kolegów z klasy, aby jak najsprawniej wdrożyli się w naszą społeczność.
* od klasy 5 – grupy tworzymy z uczniów na możliwe zbliżonym poziomie umiejętności językowych.
Ceny, płatności, raty, zniżki itp.
Płatności za nasze kursy można dokonać za pomocą szybkich i bezpiecznych płatności online obsługiwanych przez Tpay (ten sposób rekomendujemy) lub przelewu na nasze konto firmowe, którego numer podany jest w Regulaminie Kursów.
Wystarczy kliknąć w link znajdujący się w naszym dzienniku elektronicznym ActiveNow lub najnowszym mailu dotyczącym płatności.
Nasze elektroniczne płatności obsługiwane przez Tpay, są niezwykle bezpieczne, szybkie i wygodne. Wystarczy kliknąć w dedykowany link i podążać za instrukcjami. Nie trzeba szukać i wpisywać numeru konta czy kwoty płatności. Informacja o wpłacie od razu jest widoczna w naszym dzienniku ActiveNow.
Absolutnie nie stanie się tragedia jak umknie z pamięci termin płatności! Nasz dziennik elektroniczny ActiveNow, pamięta o tym za nas. Jeśli płatność nie została zarejestrowana w terminie, regularnie wysyłamy jest mail z przypomnieniem i linkiem do płatności.
Rozumiemy, że może się to zdarzyć każdemu, dlatego co poniedziałek nasz dziennik ActiveNow, wysyła powiadomienia o zaległych wpłatach, wystarczy tylko kliknąć załączony link, aby szybko i bezpiecznie dokonać płatności.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 501 689 082. Wspólnie na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie tej sytuacji.
Aktywny link do płatności pojawia się w ActiveNow w dniu kolejnej raty, przed tą datą można dokonać zwykłego przelewu, numer naszego konta bankowego znajdziecie Państwo tutaj.
Zachęcamy do szybkich płatność elektronicznych Tpay (link do płatności w ActiveNow), jeśli jednak wolą Państwo klasyczne przelewy, to numer naszego konta bankowego znajdziecie tutaj.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Może być kilka przyczyn, poniżej postaramy się zebrać najważniejsze.
- do 5 dni od wykonania przelewu
Nie ma możliwości połączenia dziennika ActiveNow z kontem bankowym, dlatego każdą taką wpłatę, wprowadzamy do naszego dziennika ręcznie, co może zająć do 5 dni. Dlaczego tak długo?
– przelewy między bankami, zajmują od 1 do 4 dni (weekend) i są księgowane o różnych porach dnia;
– raz dziennie sprawdzamy nasze konto bankowe,
– ręcznie wprowadzamy przelew do dziennika.
- powyżej 5 dni od wykonania przelewu
W tym przypadku najczęstszym powodem jest błędny numer konta bankowego. Numer naszego konta bankowego znajduje się tutaj. Prosimy o sprawdzenie w Państwa banku, kiedy wyszedł przelew i czy zostało wprowadzone poprawne konto bankowe, jeśli tak prosimy o informację, a my niezwłocznie sprawdzimy to z naszej strony
Zdecydowanie odradzamy. Jedną z najczęstszych przyczyn niewpłynięcia do nas Państwa płatności jest wprowadzenie błędnego nr konta. Nigdy nie należy kopiować nr konta z płatności Tpay, są one jednorazowe i należą do Tpay. Numer naszego konta bankowego znajdziecie tutaj.
Najlepiej sprawdzić czy płatność została pobrana z Państwa rachunku bankowego. Jeśli tak, prosimy o kontakt telefoniczny ze szkołą: 501-689-082. Razem znajdziemy przyczynę.
Nasze standardowe kursy językowe.
Pod tym linkiem znajdziecie Państwo aktualny cennik naszych kursów.
Zajęcia indywidualne
Cena za zajęcia indywidualne zależy od wielu czynników np. rodzaju języka, stopnia zaawansowania, miejsca zajęć. Zapraszamy do kontakt telefoniczny pod nr 501 689 082, po zapoznaniu się z Państw potrzebami, będziemy mogli przedstawić naszą ofertę.
Kursy dla firm, kursy specjalistyczne, zajęcia w przedszkolach i innych palcówkach oświatowych
Kochamy kursy szyte na miarę dla naszych klientów. Prosimy o przesłanie nam Państwa oczekiwań i potrzeb na adres mailowy kontakt@sufiks.com.pl. Im więcej szczegółów nam przekażecie, tym wygodniej poczujecie się z naszą propozycją.
Oczywiście cena kursu zawiera konkretny cykl nauczania języka obcego. Dotyczy ona konkretnej ilości lekcji, do zrealizowania których szkoła się zobowiązuje.
Ponadto, zapewniamy wszelkie dodatkowe materiały szkoleniowe, udział w licznych projektach kulturowo-społeczno-językowych realizowanych w szkole.
W cenie kursu zawiera się również możliwość uczestnictwa w programie Sufiks Stamp Shop, który to umożliwia wymianę zdobytych Sufiksów na asortyment dostępny w naszym sklepiku.
Cena kursów dla najmłodszych uczniów zawiera bezpłatną usługę przyprowadzania dzieci ze świetlicy Sp3 i Sp4 w Sulejówku.
Cena kursów starszych uczniów dodatkowo zawiera regularny feedback w formie ocen opisowych i informacji do Rodziców, dostęp do zasobów elektronicznych pozwalających na samodzielną pracę poza zajęciami.
W cenie kursów egzaminacyjnych zawarty jest cykl egzaminów próbnych (co najmniej 3 na 1 etap kursu egzaminacyjnego) z dokładna informacją zwrotną i sugestiami do dalszego przygotowania się do egzaminu.
Nieobecności
Jeśli chodzi o zajęcia indywidualne, należy zgłosić nieobecność co najmniej 24 godziny przed planowaną datą lekcji. W przypadku niedotrzymania tego terminu, lekcja zostaje uznana za odbytą.
Tak jak w przypadku wszystkich zajęć grupowych, nieobecność nie powoduje redukcji ceny kursu. Za względu na specyficzny charakter kursów językowych, nie przewidujemy też możliwości odrabiania lekcji w innej grupie.
Zachęcamy natomiast do śledzenia wszelkich wskazówek w ActiveNow i nadrabiania materiału. W przypadku przedłużających się obecności, prosimy o kontakt ze szkołą. Istnieje możliwość zdalnego podłączenia się i obserwowania zajęć.
Nasz dziennik elektroniczny
ActiveNow, to nasz dziennik elektroniczny, w którym znajduje się cała historia Państwa kursu. O tym, co można w niej znaleźć piszemy szczegółowo tutaj.
Poniżej link do instrukcji obsługi ActiveNow.
Zaproszenia do rejestracji w ActiveNow są wysyłane automatycznie po zapisaniu się na kurs.
Jeśli nie widzicie Państwo takiego maila z zaproszeniem, prosimy o kontakt, wyślemy ponownie.
W momencie rejestracji w ActiveNow ustalają Państwo login i hasło. Następnie należy używać tych danych do logowania się. W przypadku zagubienia lub zapomnienia danych, należy skorzystać z opcji: nie pamiętam hasła.
Zachęcamy do ściągnięcia i korzystania z bezpłatnej aplikacji ActiveNow. Pozwala to na uniknięcie każdorazowego logowania się przez stronę www.activenow.io
Warto wiedzieć co dzieje się na kursie. Wszystkie możliwości, jakie daje program, są opisane tutaj.
Najwygodniejszym sposobem jest ściągnięcie bezpłatnej aplikacji i korzystanie w każdej dogodnej chwili.
Istnieje też możliwość logowania się przez przeglądarkę: www.activenow.io
Siedziba, kontakt, godziny pracy
Mieścimy się w Sulejówku Miłośnie, przy ul Hallera 16.
250m od Szkoły Podstawowej nr 4
350m od Szkoły Podstawowej nr 3
350m od stacji PKP Sulejówek Miłosna
Zachęcany do napisania do nas maila na adres kontakt@sufiks.com.pl, w godzinach pracy sekretariatu można również do nas zadzwonić +48 501 689 082.
Zajęcia w naszej siedzibie dostosowane są do kalendarza zajęć szkolnych (wrzesień-czerwiec), od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-21.00.
Zajęcia online mogą odbywać się przez cały rok, wg grafiku ustalonego z lektorem.
Od początku września do połowy czerwca jesteśmy dla Państwa dostępnie w naszej siedzibie przy ul Hallera 16 w Sulejówku wg poniższego grafiku:
- od poniedziałku do czwartku w godz. 09:00 – 17:00
- w piątek w 09:00 – 15:00
W wakacje, ferie zimowe oraz pozostałe dni robocze związanie z przerwami szkolnymi, pełnimy dyżur zdalny, zapraszamy do kontaktu mailowego (kontakt@sufiks.com.pl) lub telefonicznego (+48 501 689 082). Postaramy się odpisać lub oddzwonić najszybciej jak to możliwe.
Wypowiedzenie
Tak jak w przypadku każdej umowy, istnieje możliwość wypowiedzenia umowy z zachowanie 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Kwestia ta, jest szczegółowo wyjaśniona w Regulaminie Kursów.
Chęć wypowiedzenia umowy należy zgłosić pisemnie, na adres mailowy kontakt@sufiks.com.pl. Prosimy pamiętać, że rezygnacje z naszych kursów są dla nas zawsze przedmiotem analizy, dlatego też, jesteśmy bardzo zobowiązani za podanie powodu rezygnacji z kursu. Jest to dla nas niesamowicie wartościowa informacja zwrotna.
Tak jak wyżej. Należy zgłosić ją pisemnie, na adres kontakt@sufiks.com.pl.