Regulamin kursów

sufiks

Regulamin Rok Szkolny 2024/2025

Sufiks Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Jaspisowej 8f, 05-077 Warszawa
Wstęp
  1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki każdego z kursantów Szkoły. Każdy z kursantów ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem przed rozpoczęciem zajęć i zaakceptować go. Za kursantów, którzy są niepełnoletni decydują ich opiekunowie prawni. Akceptacja Regulaminu przez osoby uprawnione, w trakcie zapisów na wybrany kurs, jest niezbędna, aby kursant rozpoczął naukę w Szkole.
  2. Szkoła Językowa Sufiks, świadczy usługi w zakresie kursów językowych w zakresie języków: francuski, angielski, hiszpański, włoski i inne zgodnie z aktualnymi informacjami odnośnie dostępności kursów na stronie internetowej Szkoły.
  3. Zapisy na kursy są organizowane przez cały rok w trybie ciągłym.
  4. Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra lektorów.
  5. Zapisanie się na zajęcia w Szkole wiąże się z przekazaniem danych osobowych, które jest niezbędne w celu realizacji usługi. Zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej w zakładce: Polityka prywatności – Sufiks Szkoła Językowa
  6. Dla najmłodszych kursantów (dzieci z klas 0-III) w trakcie trwania roku szkolnego Szkoła oferuje dodatkową usługę w postaci odprowadzania i przyprowadzania dzieci na zajęcia z SP3 w Sulejówku i SP4 w Sulejówku. Warunki są szczegółowo określone w załączniku nr 2.

 

  • 1. Kwestie organizacyjne
  1. Szkoła zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu językowego dla dzieci lub dorosłych w grupie 6-8 osobowej w okresie od września do czerwca zgodnie z terminami roku szkolnego.
  2. Kurs obejmuje 60 godzin lekcyjnych po 45min. lub 60min. każda, chyba że co innego wynika z oferty Szkoły uwarunkowanej charakterem kursu lub potrzebami kursanta.
  3. Zajęcia odbywać się będą 1 raz lub 2 razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem ustalonym we wrześniu każdego roku i dostępnym na stronie internetowej Szkoły lub na koncie kursanta, zgodnie z ofertą kursu.
  4. Kurs przeprowadzony zostanie w Sulejówku, w siedzibie Szkoły Sufiks, przy ul. Hallera 16 lub w innej placówce, z którą Szkoła współpracuje przez wykwalifikowanego pracownika. Miejsce przeprowadzenia kursu określone jest w opisie kursu, w formularzu zapisów.
  5. Nieobecność na kursie nie stanowi przesłanki do obniżenia ceny kursu. Lektor każdorazowo sprawdza obecność kursantów na kursie i odnotowuje nieobecność na liście.
  6. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania, przełożenia zajęć w wyjątkowych przypadkach (niedyspozycyjność lektora, planowana nieobecność całej grupy). Odwołane zajęcia mogą być odpracowane we wspólnie ustalonym terminie lub przeniesione na koniec kursu, co spowoduje przesunięcie terminu zakończenia kursu.
  7. W przypadku przewidywanej, zgłoszonej ci najmniej 24 godziny przed planowanym terminem zajęć i potwierdzonej przez wszystkich kursantów nieobecności całej grupy, istnieje możliwość odwołania zajęć przez grupę. Możliwe jest to jedynie w sytuacjach koniecznych i nie więcej niż 2 razy w ciągu roku szkolnego bez względu na powód odwołania. Odwołane zajęcia mogą być odpracowane we wspólnie ustalonym terminie lub przeniesione na koniec kursu, co spowoduje przesunięcie terminu zakończenia kursu.
  8. Szkoła wystawi uczestnikom imienne opinie po ukończeniu szkolenia. Możliwe też jest uzyskanie certyfikatu potwierdzającego znajomość języka na danym poziomie. Szczegółowe warunki/kryteria uzyskania takiego certyfikatu dostępne są na zapytanie, kryteria są różne dla różnych kursów.
  9. Szkoła zobowiązuje się wykonywać świadczone usługi z należytą starannością oraz z zasadami etyki zawodowej.
  10. Szkoła komunikuje się z kursantami za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się tj. telefonu lub maila.
  11. Do zawarcia umowy ze Szkołą dochodzi za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość w momencie uiszczenia zaliczki w kwocie wskazanej na etapie rejestracji. Na każdym etapie rejestracji na wybrany kurs kursant otrzymuje informacje na adres mailowy w szczególności dotyczące nazwy kursu, terminu, harmonogramu i płatności.
  12. Szkoła udostępnia Kursantom możliwość zarejestrowania się w systemie internetowym poprzez utworzenie indywidualnego konta, w którym kursant będzie mieć zapewniony podgląd do bieżących informacji dotyczących kursu, na który się zapisał tj. Strefa Klienta Sufiks.
  13. W przypadku, gdy planowana grupa nie może powstać z powodu niewystarczającej liczby uczestników (minimum 6 osób), Szkoła może zaproponować zajęcia w innej grupie na tym samym poziomie i w tej samej grupie wiekowej, inne dni i godziny zajęć, inną ilość zajęć, inną kwotę za zajęcia w mniejszej grupie lub zwrot całości wpłaconej sumy pieniędzy.
  14. W przypadku zmniejszenia się ilości Kursantów w trakcie trwania kursu (poniżej 6), Szkoła zastrzega sobie prawo aktualizacji warunków (zmiana ilości zajęć lub ceny). W przypadku braku akceptacji zmiany warunków przez wszystkich Kursantów w terminie 14 dni od dnia poinformowania przez Szkołę, grupa może zostać rozwiązana a umowa prowadzenia kursu wypowiedziana przez Szkołę, z zachowaniem 1 miesięcznego terminu. W takiej sytuacji niewykorzystane środki przez Kursanta zostaną rozliczone przez Szkołę.
  15. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany lektora prowadzącego zajęcia z kursantem w trakcie roku szkolnego z przyczyn niezależnych od Szkoły.
  16. Biorąc pod uwagę zapotrzebowanie Kursantów, szkoła rozważa możliwość udostępnienia uczestnictwa online (poprzez podłączenie się do zajęć) w wyjątkowych sytuacjach, na zasadach ściśle określonych odrębnym załącznikiem nr 3.
  17. W przypadku zaistnienia siły wyższej w szczególności epidemii lub innych okoliczności o charakterze powszechnym (zmiany legislacyjne, ograniczenia w prowadzeniu działalności) Szkoła zastrzega sobie możliwość świadczenia usług za pośrednictwem środków zdalnego porozumiewania się. W takiej sytuacji terminy zajęć i ich organizacja mogą ulec zmianie w zależności od okoliczności. Przy czym, w przypadku braku wyrażenia zgody przez Kursanta na nauczanie zdalne Kursant ma prawo wypowiedzieć umowę.
  18. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa klientów w zajęciach. Rodzic/Opiekun uczestnika zajęć oświadcza, że wyraża zgodę na używanie wizerunku dziecka w przypadku utrwalania zajęć podczas lekcji, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Uczestnik zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę rodzica/opiekuna uczestnika zajęć każdorazowo szkoła usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowany tylko przez kanały należące lub powiązane ze Szkołą. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni uczestnicy chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
  19. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie szkoły bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie szkoły, zajęć, wizerunku lektora czy innych uczestników zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  20. Szkoła Sufiks informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia szkoły. Zastrzega się, by nie pozostawiać swoich rzeczy bez nadzoru i pozostawiać takowe w szatni, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Uczestnik deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie Szkoły rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia, mimo zaleceń ze strony Szkoły. Hulajnogi i rowery należy zostawiać w wyznaczonym do tego miejscu przed budynkiem szkoły (który jest ogrodzony i monitorowany) i należy je przypinać.
  21. Przedmiotem umowy jest realizacja zajęć mających na celu poszerzenie wiedzy Uczestników i naukę języków obcych.
  22. Przedmiot umowy będzie realizowany w dostępny dla placówki sposób zarówno w formie fizycznej na miejscu lub za pośrednictwem platformy cyfrowej w formie nauki zdalnej. Formą domyślą będą zajęcia stacjonarne w placówce w przypadku wystąpienia zapisów z §8 usługi będą świadczone na niezmienionym poziomie merytorycznym, a program realizowany zgodnie z harmonogramem, zmianie może ulec jedynie forma zajęć.
  • 2.Płatności

1. Warunkiem udziału w zajęciach jest bieżące regulowanie płatności. Należność za przeprowadzenie kursu ustala się na kwotę brutto (zwolnioną z podatku VAT) w wysokości zgodnie z Cennikiem widniejącym na stronie internetowej Szkoły.

2. Warunkiem rezerwacji miejsca w grupie jest wpłata zaliczki w kwocie wskazanej na etapie rejestracji na kurs. Zaliczka wynosi 120 zł i jest odliczana od całkowitej ceny kursu.

3. Pozostała należność za kurs będzie opłacana przez Klienta jednorazowo lub w ratach miesięcznych zgodnie z harmonogramem wskazanym przy rejestracji a także dostępnym w internetowym koncie Kursanta – Stefa Klienta Sufiks.

4. Płatność zaliczki odbywa się za pośrednictwem systemu DotPay w trakcie rejestracji na wybrany kurs:

5. Raty za wybrany kurs są płatne poprzez serwis DotPay, do którego dostęp będzie udostępniony po zarejestrowaniu się w Strefie Klienta Sufiks w aplikacji ActiveNow (wszelkie instrukcje zostaną udzielone przez Szkołę) lub przelewem na rachunek bankowy Szkoły:

Sufiks Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ul. Jaspisowa 8f

05-077 Warszawa

Nr konta: 42 1140 2004 0000 3902 8315 4485

6. Szkoła zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia usług w przypadku nieotrzymania płatności za zajęcia w terminach określonych w Cenniku i przekazanym Kursantowi harmonogramie.

7. W wypadku braku terminowej zapłaty Szkoła jest uprawniona do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym.

  • 3. Możliwość rozwiązania Umowy
  1. Po rozpoczęciu zajęć dydaktycznych i upływie okresu próbnego, liczonego jako 1 tydzień od rozpoczęcia powierzonego kursu umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron z zachowaniem pełnego, 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Umowa wypowiedziana w takim trybie rozwiązuje się ze skutkiem na koniec miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zostało złożone wypowiedzenie. Za okres wypowiedzenia Szkole przysługuje wynagrodzenie na warunkach określonych w Cenniku.
  2. Za datę otrzymania wypowiedzenia uznaje się datę otrzymania oświadczenia o wypowiedzeniu.
  3. Wypowiedzenie składa się mailowo na adres kontakt@sufiks.com.pl bądź przesyła listem poleconym na adres korespondencyjny Szkoły, w którym to przypadku za datę wypowiedzenia uznaje się datę otrzymania przesyłki przez Szkołę (adres korespondencyjny: ul. Jaspisowa 8f, 05-077 Warszawa).
  4. W przypadku rezygnacji z kursu Klient zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupu otrzymanych od Szkoły podręczników wg ceny katalogowej danego wydawnictwa, chyba że podręczniki zostaną zwrócone i nie będą nosiły śladów użytkowania.
  5. W przypadku świadczenia usług w formie zdalnej kursant ma obowiązek zapewnić sobie we własnym zakresie odpowiedni sprzęt i narzędzia do nauki zdalnej.
  6. Kursanci, do których stosuje się przepisy dotyczące konsumentów (osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami) mają prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
  • 4. Kwestie porządkowe
  1. Na terenie Szkoły obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, spożywania alkoholu i substancji niedozwolonych.
  2. Kursanci oczekujący na zajęcia zobowiązani są do zachowywania w taki sposób, aby nie przeszkadzać czy też zakłócać innych zajęć prowadzonych w Szkole.
  3. Na czas trwania zajęć kursanci powinni wyłączyć bądź wyciszyć telefony komórkowe i inne urządzenia multimedialne tak, aby nie zakłócać przebiegu zajęć innym kursantom.
  4. W razie nieprzestrzegania powyższych postanowień Regulaminu kursant może zostać skreślony z listy uczestników kursu.
  5. Kursant ponosi materialną odpowiedzialność za dokonane szkody i zniszczenia mienia Szkoły oraz mienia innych uczestników zajęć.
  6. Kursant ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa szkód wyrządzonych osobom trzecim w trakcie lub w związku z przebywaniem na terenie Szkoły.
  • 5. Postanowienia Końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Kursanci mogą składać reklamacje dotyczące funkcjonowania Szkoły na adres mailowy: kontakt@sufiks.com.pl. Reklamacje będą rozpoznane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
  3. Wszelkie spory wynikłe z umowy rozstrzyga sąd właściwy na miejsca zamieszkania Kursanta.
  • 6. Odstąpienia i reklamacje

1. Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.

3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@sufiks.com.pl. Dane kontaktowe: nazwa, adres, e-mail Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w ust. 3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  • Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  6. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/4.
  • 8. Siła Wyższa
  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  5. Zgodnie z pkt. 21 §1 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz kontynuować pobieranie nauki na niezmiennie wysokim poziomie merytoryczny.
  6. W przypadku zmiany formy realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  7. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin potwierdza, że nie wnosi do niego uwag.

Załącznik nr 1

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Nazwa i adres przedsiębiorcy

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

(*) Niepotrzebne skreślić

1       podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2       podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru

Załącznik nr 2

REGULAMIN PRZYPROWADZANIA DZIECI ZE ŚWIETLICY SP173 w Warszawie oraz SP3, SP4 w Sulejówku

Sufiks Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Jaspisowej 8F, 05-077 Warszawa

WSTĘP

  1. Dla najmłodszych kursantów (dzieci z klas 0-III) w trakcie trwania roku szkolnego Szkoła oferuje dodatkową usługę w postaci odprowadzania i przyprowadzania dzieci na zajęcia z SP3 w Sulejówku i SP4 w Sulejówku.
  1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady przyprowadzania dzieci z klas 0-III ze świetlic szkół SP3 i SP4 w Sulejówku na zajęcia językowe do siedziby szkoły, przy ul. Hallera 16 oraz obierania dzieci z SP173 w Warszawie na zajęcia językowe odbywające się w tej szkole. Warunkiem korzystania z bezpłatnej usługi jest zapoznanie się oraz akceptacja regulaminu przez opiekuna prawnego kursanta.

POSTANOWIENIA REGULAMINU – kwestie organizacyjne:

  1. Godziny zajęć językowych i co za tym idzie, odbierania lub przyprowadzania dzieci ze świetlicy zostaną w miarę możliwości dostosowane do planu lekcji oraz harmonogramu korzystania ze szkolnej stołówki.
  2. Usługa odprowadzania dzieci dostępna będzie w godzinach 9-15. Dzieci, których zajęcia odbywają się w innych godzinach, należy odbierać i przyprowadzać osobiście.
  3. Ze względu na sytuację epidemiczną oraz ograniczenia obowiązujące w Szkołach publicznych. W roku szkolnym 2021/2022 może się okazać, że dostępne będzie jedynie przyprowadzanie lub jedynie odprowadzanie dzieci. Nawet jeśli dostępne będzie przyprowadzanie i odprowadzanie (w 2 strony), prosimy o korzystanie z tej opcji tylko w sytuacjach absolutnej konieczności.
  4. Dzieci będą odbierane tylko i wyłącznie ze świetlicy (również z dodatkowych sal świetlicowych, jeśli szkoła takowe posiada). Oznacza to w szczególności, że nie odbieramy dzieci z: biblioteki, stołówki, szatni, sal, w których odbywają się dodatkowe zajęcia organizowane przez szkołę itp. Z placu zabaw / boiska dzieci mogą być odbierane wyłącznie wówczas, gdy przebywają tam wszystkie dzieci przebywające pod opieką świetlicy.

(na czas funkcjonowania szkół w reżimie sanitarnym, wg zasad obowiązujących w szkołach).

5. Szkoła językowa Sufiks przekaże pracownikom świetlicy listę dzieci ze wskazaniem godzin odbierania ich ze świetlicy. Prosimy Rodziców o dopilnowanie (uczulenie dzieci) by nie przebywały w tym czasie w pomieszczeniach innych niż świetlica, a jeśli zajęcia językowe odbywają się: bezpośrednio po przerwie obiadowej – by dzieci biorące udział w zajęciach miały pierwszeństwo przy wchodzeniu na stołówkę / bezpośrednio po lekcjach – by dzieci ubierały się w szatni i czekały przy wyjściu (lub wg ustaleń szkolnych).

6. Dzieci będą odbierane przez pracownika szkoły językowej Sufiks. Oznacza to, że jakkolwiek będziemy się starali, by zawsze była to ta sama osoba, w razie wypadków losowych zastąpi ją ktoś inny – również będący pracownikiem Sufiks – należy uprzedzić o tym dzieci, zwłaszcza te najmłodsze.

7. W związku z powyższym, warunkiem skorzystania z bezpłatnej usługi jest podpisanie stosownego upoważnienia.

8. Dla dzieci ze szkół nr 3 i nr 4 w Sulejówku, warunkiem skorzystania z usługi będzie także posiadanie osobistej kamizelki odblaskowej.

9. Niezbędne jest stosowanie się przez dzieci do ogólnych zasad bezpieczeństwa, zwłaszcza przy przechodzeniu przez ulicę, a także od poleceń pracownika Sufiks. Notoryczne bądź wyjątkowo poważne łamanie tychże zasad i niestosowanie się do poleceń będzie skutkować wyłączeniem danego dziecka z bezpłatnej usługi odprowadzania. Pracownik będzie miał pod opieką grupę dzieci – bardzo prosimy o zrozumienie wagi tego punktu.

10. Możliwy jest system mieszany, np. w środy dziecko na zajęcia przyprowadza rodzic, a w piątki – odbiera pracownik Sufiks. W takim przypadku wszelkie zmiany, w szczególności prośby o odebranie ze świetlicy w dni, gdy zazwyczaj dziecko przyprowadza rodzic, należy zgłaszać z jednodniowym wyprzedzeniem.

Zapoznałem(am) się z powyższym regulaminem i akceptuję jego warunki.

……………………….., dnia ……………………………                                      …………………………..

Załącznik nr 3

Regulamin uczestnictwa online w zajęciach stacjonarnych

Sufiks Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Jaspisowej 8F, 05-077 Warszawa

  1. Mając na uwadze zapotrzebowanie Klientów, w szczególności w sytuacji zagrożenia przedłużającymi się nieobecnościami Kursantów na zajęciach Szkoła wprowadza bonusową usługę w postaci umożliwienia podłączenia się na zajęcia grupy i uczestnictwa w nich online.
  2. Możliwość taka dotyczy zajęć odbywających się w siedzibie Sufiks, przy ul. Hallera 16 w Sulejówku.
  3. Warunkiem korzystania z bezpłatnej usługi jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i działanie według niego.

Kwestie organizacyjne:

 

  1. Podłączenie online do zajęć możliwe jest w przypadku przedłużającej się nieobecności spowodowanej infekcją lub chorobą (od drugiej nieobecności z kolei).
  2. W przypadku objęcia Kursanta kwarantanną (której trwanie obejmuje więcej niż 1 lekcję), oraz kursów odbywających się raz w tygodniu, podłączenie się do zajęć jest możliwe już od pierwszej lekcji.
  3. Uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych w formie online (podłączenie online) nie jest w 100% odwzorowaniem zajęć online dla całej grupy.
  4. Grupa pracuje stacjonarnie, w sali. Uczestnik online ma umożliwiony kontakt, śledzenie toku lekcji, w miarę możliwości uczestnictwa w aktywnościach (np. czytanie, słuchanie, wykonywanie ćwiczeń, robienie notatek). Prosimy o przygotowanie się do zajęć (podręcznik, zeszyt i inne przybory oraz ewentualna praca domowa).
  5. Podłączenie do zajęć konieczne jest w czasie rzeczywistym – lekcje nie są nagrywane.
  6. Uczestnik online musi posiadać słuchawki (ze względu na obecność grupy w sali, mogące pojawiać się zakłócenia w odbiorze głosu – słuchawki są niezbędne).
  7. Zalecamy podłączanie się do zajęć z oddzielnego pomieszczenia. Uczestnik słyszy grupę, ale grupa również słyszy uczestnika i wszystko co dzieje się wokół niego (słuchawki nie wykluczają słyszenia dźwięków z zewnątrz przez odbiorców (ściąga je mikrofon)).
  8. Zastrzegamy, że w przypadku uporczywych i przeszkadzających dźwięków pochodzących z mikrofonu uczestnika (np. dźwięk urządzeń typu odkurzacz, szczekanie psa, głośne rozmowy innych członków rodziny), lektor ma prawo odłączyć uczestnika zajęć online.
  9. Zastrzegamy, że w przypadku zakłócania zajęć i braku dyscypliny, lektor ma prawo odłączyć uczestnika zajęć online.

Kwestie techniczne:

  1. Możliwość podłączenia online jest udostępniana za pomocą platformy Zoom.
  2. Dla osób rozpoczynających pracę z Zoom, szkoła umożliwi połączenie testowe.
  3. Chęć podłączenia się do zajęć należy zgłaszać sms-owo lektorowi (nr kontaktowe dostępna są w ActiveNow), dzień przed planowanymi zajęciami. W przypadku późniejszego zgłaszania, nie gwarantujemy przygotowania możliwości połączenia.
  4. Łączymy się z daną salą lekcyjną: Paryż, Nowy Jork, Londyn. Lektor będzie informował z którą salą należy połączyć się danego dnia zajęć.
  5. W oddzielnym mailu zostaną przesłane dostępy oraz hasła do każdej sali.
  6. Prosimy o dobre zapisanie i przechowywanie danych dostępu.
  7. Lektorzy logistycznie nie mają możliwości wysyłania każdorazowo haseł, kodów czy linków do dostępu. (na miejscu mamy grupy dzieci, kwestie związane z podłączaniem komputera i kamer etc.)
  8. W wirtualnych salach na Zoom włączona jest funkcja poczekalni. Ze względów bezpieczeństwa, Lektor będzie akceptował tylko i wyłącznie uczestników podpisanych Imieniem i Nazwiskiem (dziecka, nie Rodzica).
  9. Szkoła nie ma wpływu na problemy techniczne wynikające w trakcie zajęć. Ewentualną pomoc w rozwiązaniu (w miarę możliwości) powstałych problemów oferujemy w innym, uzgodnionym terminie.półk